Pengikut

Rabu, 9 Mei 2012

TUNGGUUUUUUU.........

Assalamualaikum semua......hehe..hari ni godam lagi..hahahaha..nak buat camana..manjang tak puashati je..Malam ni tak banyak aktiviti sebab esok pagi kene bangun awal..0545Hrs dah nak kene gerak ke Senai, Johor. Hotel Le Granduer. Tah mana tah..hahahaha..belasah je lah dan buat buat tau je tempat tu,kalau tak jumpa katalah dah lupa pas tu tanya orang hehe.Yang penting sampai Senai dulu..

3 ulasan:

  1. buang kod cacing yang mintak pengesahan membolehkan komen @ ulasan dihantar bro..
    huhuu!

    BalasPadam
  2. errr.......mane nak cari cacing tu..??

    BalasPadam

As Salam kenkawan..komenlah apa saja yang korang nak asalkan tak mengganggu emosi sesaorang..Biar ramai kawan,asal jangan ramai lawan..hahahahahaha.....